شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید

نرخ روز دستگاه هواده ایرجت در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

سایت اینترنتی دستگاه هواده ایرجت ماهی آخرین قیمت دستگاه هواده ایرجت ایرانی در کشور مشخصات و معرفی دستگاه هوادهی ایرجت با کارایی بی نظیرقطب تولید انواع تجهیزات پرورش ماهی در کشور

برای بهتر شناختن دستگاه های که در صنعت شیلات استفاده می شوند، بهتر است در ابتدا با واژه ی شیلات آشنا شویم. شیلات: به مجموعه علومی گویند که به شناسایی، بهره برداری، نگهداری و حفاظت، پرورش و تکثیر و همچنین عمل آوری ماهیان می پردازد. برای پرورش ماهیان فقط داشتن استخر و غذای ماهی کافی نیست بلکه پرورش ماهی نیاز به دستگاه های خاص برای کنترل کیفی سطح آب و … دارد. دستگاه هواده ایرجت نیز یکی از دستگاه های مهم برای کنترل دما در آب می باشد که با تغییر دمای ناگهانی یا سطح آن آسیبی به ماهی ها وارد نشود.
نرخ روز دستگاه هواده ایرجت در بازار

سایت اینترنتی دستگاه هواده ایرجت ماهی

سایت اینترنتی دستگاه هواده ایرجت ماهی به مرور زمان و با پیشرفت علم و فناوری و افزایش فروشگاه های اینترنتی، مردم اینگونه فروشگاه ها را به دلیل صرفه جویی در وقت نسبت به بازار های منطقه ای ترجیح میدهند. خوشبختانه با گسترش فروشگاه های اینترنتی دیگر نیاز نیست وقت گرانبهای خود را در ترافیک وصف هدر بدهیم تا به محصول مورد نظر خود برسیم. با استفاده از این فروشگاه ها می توانیم انواع محصولی که قصد خرید آن را داریم از نظر رنگ، قیمت، کیفیت، کشور سازنده و … بررسی کنیم و به بهترین انتخاب دست پیدا کنیم.

دستگاه های هوادهی ایرجت نیز به صورت عمده و تکی در فروشگاه های اینترنتی به فروش می روند و می توانیم با بررسی اطلاعات کافی از این محصول به خریدی با اطمینان و رضایت بخش دست پیدا کنیم.

آخرین قیمت دستگاه هواده ایرجت ایرانی در کشور

آخرین قیمت دستگاه هواده ایرجت ایرانی در کشور بهترین و به روز ترین کارخانه های سازنده این محصول در شهر های:

  • تهران
  • اصفهان
  • شیراز
  • مشهد

قرار دارند و همچنین محصولات خود به به صورت عمده به فروش می رسانند که با مراجعه به این مراکز میتوانیم محصول مورد نظر خود را خریداری کنیم.

قیمت اسپلش تک فاز و دستگاه هواده اجکتوری بستگی به مواد به کار رفته در آن دارد و مواد درجه یک مصرفی در این محصولات کارایی و مقاومت هوادهی را افزایش می دهد.

اکنون کارگاه ها و کارخانه های ایرانی با دست پیدا کردن به تکنولوژی ساخت دستگاه هوادهی، بهترین و مرغوبترین این محصول را تولید می کنند و با قیمت کمتری نسبت به نمونه های خارجی این محصول را وارد بازار کرده اند. با طرفداری و حمایت از محصولات ایرانی به خصوص دستگاهی که در صنعت شیلات به کار می روند این انگیزه را به سازندگان ملی می دهیم تا کیفیت و مرغوبیت را در محصولات خود افزایش دهند. اینک بسیاری از دستگاه های هوادهی ایرانی در بازار های خارجی خریدار هواده ایرجت  بسیاری دارند و جایگاه ثابت را در بازار بین الملل پیدا کرده اند.

مشخصات و معرفی دستگاه هوادهی ایرجت با کارایی بی نظیر

مشخصات و معرفی دستگاه هوادهی ایرجت با کارایی بی نظیرهواده ایرجت با ایجاد جریان هوا در عمق آب و به واسطه‌ ی فشار بالای هوا در آب و همچنین با قابلیت تنظیم زاویه هوادهی و ایجاد یک جریان همیشگی و دائمی در آب که مانع از این می شود که در هر لایه از آب حرارت مختلف وجود داشته باشد و می تواند از اختلالات بالای آب و هوا در جریان آب جلوگیری کند.

مزایای استفاده از دستگاه هوادهی ایرجت به صورت زیر می باشد:

  • حمل و نقل آسان محصول
  • قابلیت تنظیم زاویه دهی به خروج هوا در آب و همچنین تنظیم قدرت و فشار خروج هوا برای حداکثر کردن تبادل اکسیژن
  • ایجاد کردن یک لایه همیشگی که مانع لایه بندی حرارتی می شود
  • اکسیژن محلول در آب به واسطه ی حباب ها افزایش پیدا می‌کند
  • داشتن قطعات با مقاومت بالا در مقابل نور آفتاب و همچنین تغییرات آب و هوایی

قطب تولید انواع تجهیزات پرورش ماهی در کشور

قطب تولید انواع تجهیزات پرورش ماهی در کشورواژه ی شیل در واقع به معنی بهره برداری از ماهی رودخانه ای است.

قطب های بزرگ صنعت شیلات در ایران در شهر های: تهران، گیلان، مازندران، هرمزگان، خوزستان و رشت هستند.

بزرگترین مراکز تولید دستگاه های هوادهی استخر های شیلات اکنون سعی در ساخت اسپلش هواده دارند که یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین محصول در دسته هواده پرورش ماهی می باشد

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید