شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید

نمایندگی فروش دستگاه جارو استخری

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه کار دستگاه جارو استخریقیمت خرید دستگاه جارو استخری

وجود نمایندگی فروش دستگاه جارو استخری باعث شده تا دسترسی به خرید و تهیه جارو استخری راحت شده و بتوان این وسیله را با قیمتی مناسب تهیه کرد. یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای نظافت استخر جارو استخری است که به راحتی ذرات و مواد خارجی معلق در آب استخر را که باعث کثیفی و آلودگی استخر می شوند را بیرون می کشد. نمایندگی های فروش این محصول با عرضه راحت و در دسترس قرار دادن این جارو کار نظافت استخر را بسیار راحت کرده اند.

نمایندگی فروش دستگاه جارو استخری

نحوه کار دستگاه جارو استخری

نحوه کار دستگاه جارو استخری شاید این سوال پیش آید که می توان به راحتی و با استفاده از کلر استخر را نظافت و آب آن را تمیز کرد پس جارو استخری برای چیست؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره کرد که کلر فقط آب را ضدعفونی می کند و نمی تواند املاح و ذرات معلق در آن را از بین ببرد. اما با استفاده از جارو استخری می توان تمام ذرات اضافی مانند :جلبک ها ، برگ ، مو ، اجسام معلق را از آب خارج کرد.

جارو استخری در نمونه های مختلفی تولید می شود مانند :

  • جارو استخری دستی
  • جارو استخری اتوماتیک
  • جارو استخری نیمه اتوماتیک

نحوه کار جارو استخری بسیار راحت وساده است .جارو استخری به کمک یک پمپ ،ذرات و اجسام را به داخل می کشد و از آب جدا می کند .در نمونه دستی آن جارو از سه قسمت سر جارو ، شیلنگ و دسته تشکیل شده است که یک سر شیلنگ آن به سر جارو و سر دیگر به پمپ متصل می شود. کار شما بسیار راحت است کافی است دسته جارو را از بیرون استخر هدایت کنید تا جارو کار خود را انجام دهد .

هنگام استفاده از جارو استخری دیگر نیاز به خالی کردن آب استخر نیست و زمان نظافت را کوتاه می کند. این جاروها برای نظافت استخر هایی که کف انها جلبک میزند بسیار کاربردی است و از تیره و کدر شدن آب جلوگیری می کند.

قیمت خرید دستگاه جارو استخری

قیمت خرید دستگاه جارو استخری اگر در منزل و یا باغ خود استخر دارید و می خواهید اب آن همیشه شفاف و تمیز باشد خرید دستگاه جارو استخری را به شما توصیه می کنیم. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه های تجهیزات استخر این محصول کاربردی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای اطلاع از قیمت های به روز انواع این جارو ها نیز می توانید سری به مراکز زده و یا به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

قیمت این محصول نیز همانند دیگر کالا ها ثابت نیست و البته تا حد زیادی به کیفیت و مدل آن وابسته است . بدیهی است که نمونه اتوماتیک آن از نمونه ها دیگر قیمتی بیشتر دارد .

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید