شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید

کارخانه تولید دیفیوزر هوادهی دیسکی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات دیفیوزر هوادهی دیسکیارائه کننده دیفیوزر هوادهی دیسکی

یکی از انواع دیفیوزر ها دیفیوزر هوادهی دیسکی میباشد که در تصفیه آب و فاضلاب کاربرد بسیار زیادی دارد . دیفیوزر های دیسکی یا به اصطلاح بشقابی در سیستم های تصفیه فاضلاب ؛ استخر های پرورش ماهی استفاده میشود . دیفیوزر های دیسکی در دو نوع حباب درشت و حباب ریز تولید میشوند دیفیوزر های حباب درشت ضریب انتقال کمتری نسبت به دیفیوزر حباب زیر دارند . اما به طور کلی میتوان گفت یکی از پرکاربردترین دیفیوزر های هوادهی آب و فاضلاب در روش هوادهی عمیق دیفیوزر های حباب ریز میباشند .

کارخانه تولید دیفیوزر هوادهی دیسکی

خصوصیات دیفیوزر هوادهی دیسکی

خصوصیات دیفیوزر هوادهی دیسکی خصوصیات دیفیوزر هوادهی از جمله موارد زیر میباشد : روش نصب آسان ؛ ایجاد افت فشار ناچیز ؛ مقاومت بالا نسبت به خوردگی ؛ به علت ایجاد حباب های ریز سرعت انتقال و جذب اکسیژن بسیار بالاست ؛ حداقل مصرف انرژی ؛ بدون مشکل گرفتگی ؛طول عمر بالا. شرایط نگهداری : لازم به ذکر است ک دیفیوزر خا قبل از نصب باید در جای تاریک و خشک نگهداری شوند و نباید در هوای آزاد و نور خورشید قرار بگیرند اشعه UV نور افتاب اثر تخریبی بر روی ممبران دیفیورز هادارد و خاصیت ارتجاعی را در ممبران (لایه غشایی لاستیکی ) از بین میبرد .

تا قبل نصب از رها کردن دیفیوزر ها در محل پروژه و استخرها بدون آبگیری جدا اجتناب نموده و در صورت نصب در محل تا زمان آبگیری با پارچه های مخصوص و یا صفحه های عایق در برابر نور آفتاب و گرد خاک پوشانده شود . برای تولید و انتشار صحیح اکسیژن و هوا دیفیوزر هوادهی طراحی و تولید شد ک در انواع دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب قرار بگیرد و شرایط را برای این کار فراهم آورد از همین رو این محصولات یکی از مهمترین اجزای مورد استفاده در فرایند تصفیه و پاک سازی پسابها و انواع فاضلاب ها میباشد که نقش آنها در پاکسازی پسابهای خانگی (بهداشتی) ؛صنعتی و بیمارستانی غیر قابل انکار است . استفاده از این محصولات در دستگاه تصفیه فاضلاب یک روش مدرن و کاملا کاربردی محسوب میشود که دارای مزایا و خصوصیات بسیار زیادی میباشد .

ارائه کننده دیفیوزر هوادهی دیسکی

ارائه کننده دیفیوزر هوادهی دیسکی شرکت فارود یکی از برگترین شرکت های ارائه کننده دیفیوزر هوادهی معرفی شده است و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به خریداران ارائه میدهد . باتوجه به ثابت نبودن قیمت دیفیورز در بازار قیمت این محصول قبل از خرید باید استعلام گرفته شود دیفیوزر یکی از محصولات تولید شده در شرکت های ایرانی میباشد که کارخانه های زیادی در سراسر کشور دارد قیمت دیفیوزر به نحوه خرید ان نیز بستگی دارد اگر آن را به صورت عمده بخرید دارای قیمت مناسبتری خواهد بود .

سامان اسفندیار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس فروش: سامان اسفندیار

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09119112801

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Faroodsanat@yahoo.com

شرکت فارود صنعت شما را به خرید بهترین تجهیزات پرورش ماهی و میگو دعوت می نماید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید